Sędziowie 2016

[vc_row][vc_column animation=”pulse” animation_delay=”2″ animation_duration=”12″][rs_blockquote]Skład Sędziowski Pucharu w 2016r[/rs_blockquote][vc_raw_html]JTNDdGFibGUlM0UlM0N0ciUzRSUzQ3RkJTIwc3R5bGUlM0QlMjJ3aWR0aCUzQSUyMDI1JTI1JTIyJTIwJTNF[/vc_raw_html][rs_team person_id=”2289″][vc_raw_html]JTNDJTJGdGQlM0UlM0N0ZCUyMHN0eWxlJTNEJTIyd2lkdGglM0ElMjAyNSUyNSUyMiUyMCUzRQ==[/vc_raw_html][vc_column_text text_size=”10px”]

Lat 35, urodzony w Lidzbarku Warmińskim. W gry fabularne gra od 20 lat, od 17 lat jest również Mistrzem Gry. Członek Stowarzyszenia Miłośników Gier i Fantastyki Thorn.

Jest wielkim fanem gier wszelkiej maści (od RPG, poprzez gry bitewne i planszowe, a na karcianych kończąc), dobrego kina oraz teatru.

Ulubione systemy : L5R, Deadlands, Shadowrun 5 ed., Hell on Earth. To jego piąta edycja PMM’a, w którym bierze udział jako sędzia.

[/vc_column_text][vc_raw_html]JTNDJTJGdGQlM0UlM0N0ZCUyMHN0eWxlJTNEJTIyd2lkdGglM0ElMjAyNSUyNSUyMiUyMCUzRQ==[/vc_raw_html][rs_team person_id=”2261″][vc_raw_html]JTNDJTJGdGQlM0UlM0N0ZCUyMHN0eWxlJTNEJTIyd2lkdGglM0ElMjAyNSUyNSUyMiUyMCUzRQ==[/vc_raw_html][vc_column_text text_size=”10px”]

Koordynatorka Bloku RPG i Mocnego Grania Nocnego na Kapitularzu. Staż w graniu i prowadzeniu intensywne  6 lat.

Uwielbia wszelkie odmiany Świata Mroku, ale nic nie wprawia jej w lepszy nastrój, niż dobra piracka sesja w klimatach Black Sails.

W RPGach ceni sobie emocje, kreację klimatu i odkrywanie w graczach przez mistrza gry nieograniczonych płaszczyzn wyobraźni. W prowadzeniu stawia na silną ekspresję i wartką akcję.

Prywatnie przyszły historyk sztuki siedzący większość życia w Jesieni Średniowiecza.

[/vc_column_text][vc_raw_html el_class=”small_cap”]JTNDJTJGdGQlM0UlM0MlMkZ0ciUzRSUzQ3RyJTNFJTNDdGQlM0U=[/vc_raw_html][rs_team person_id=”2335″][vc_raw_html]JTNDJTJGdGQlM0UlM0N0ZCUzRQ==[/vc_raw_html][vc_column_text text_size=”10px”]

psycholog, adiunkt z Instytutu Psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego, członek Rady Nadzorczej Polskiego Towarzystwa Badania Gier.

Z grami RPG zetknęła się prawie 15 lat temu, sama grała w różnych systemach, była też Mistrzem Gry, zajmowała się również tematem gier od strony naukowej (artykuły m.in. w Homo Ludens – np o tym, dlaczego gracze grają negatywnymi postaciami). Od 4 lat jest zaangażowana w granie i tworzenie larpów.

Preferowany styl grania- narracyjny, nieliniowy, nastawiony na kreowanie ciekawej postaci.

[/vc_column_text][vc_raw_html]JTNDJTJGdGQlM0UlM0N0ZCUzRQ==[/vc_raw_html][rs_team person_id=”2291″][vc_raw_html]JTNDJTJGdGQlM0UlM0N0ZCUzRQ==[/vc_raw_html][vc_column_text text_size=”10px”]

Zawodowo poukładana biznesswoman, prywatnie marzycielka i początkująca pisarka, marząca o maleńkim domku na odludziu, w którym mogłaby w spokoju pisać.

Swoją przygodę z RPG zaczęła od kampanii w Earthdawn: Przebudzenie Ziemi i do tej pory kocha ten system ponad wszystkie inne i czynnie promuje go na konwentach, eventach oraz swoim blogu.

Graczem jest od ponad dziesięciu lat, Mistrzem Gry od trzech. Grywała w Shadowruna, Wolsunga, Warhammera, D&D, Monastyr, 7th Sea i kilka systemów autorskich. Lubi kiedy gracze wczuwają się w postać, zachowują klimat świata, w którym grają i aktywnie uczestniczą w sesji.

Na sędziego została nominowana za zasługi w propagowaniu RPGów i czynną działalność RPGową i konwentową.

[/vc_column_text][vc_raw_html el_class=”small_cap”]JTNDJTJGdGQlM0UlM0MlMkZ0ciUzRSUzQ3RyJTNFJTNDdGQlM0U=[/vc_raw_html][rs_team person_id=”2333″][vc_raw_html]JTNDJTJGdGQlM0UlM0N0ZCUzRQ==[/vc_raw_html][vc_column_text text_size=”10px”]

Rocznik 1989, absolwent Automatyki i Robotyki Politechniki Wrocławskiej.

Od 8 lat gracz, a od 6 MG, obecnie najczęściej prowadzi- duży przekrój prowadzonych systemów, w tym sporo indie RPG.

Zapalony larpowiec, udziela się też w innych działalnościach okołofantastycznych, aktywny członek stowarzyszenia „Wielosfer”.

[/vc_column_text][vc_raw_html]JTNDJTJGdGQlM0UlM0N0ZCUzRQ==[/vc_raw_html][rs_team person_id=”2172″][vc_raw_html]JTNDJTJGdGQlM0UlM0N0ZCUzRQ==[/vc_raw_html][vc_column_text text_size=”10px”]

Z wykształcenia informatyk, z zawodu programista, z zamiłowania mistrz gry. Zaczynał od trzeciej edycji D&D i przez lekko ponad dziesięć lat erpegowania pokonał długą drogę przez różne systemy, aby finalnie wrócić do D&D w wersji 5.

Dawniej prowadził sesje forumowe i udzielał się na różnych erpegowych forach i stronach. Pisze własnego bloga i prowadzi na facebooku stronę z kfiatkami z sesji.

Uwielbia sesje przygodowe, ale równie dobrze bawi się prowadząc mroczne sesje detektywistyczne i oniryczne wędrówki po krainie snów w „Kiedy Rozum Śpi”.

Jeden z założycieli inicjatywy „Otwarte Opcje Fantastyczne”, w ramach której bierze udział w organizacji cyklicznych spotkań dla mistrzów gry, minikonwentu „Dzień Grania w RPG”, wrocławskich „Dni Fantastyki” i (ostatnio) „Wakacji z RPG”.

[/vc_column_text][vc_raw_html el_class=”small_cap”]JTNDJTJGdGQlM0UlM0MlMkZ0ciUzRSUzQ3RyJTNFJTNDdGQlM0U=[/vc_raw_html][rs_team person_id=”2285″][vc_raw_html]JTNDJTJGdGQlM0UlM0N0ZCUzRQ==[/vc_raw_html][vc_column_text text_size=”10px”]

Gra w RPG i LARPy od 6 lat, okazjonalnie MGuje.

Najważniejsze jest dla niej, żeby gracze dobrze się bawili, czuli inny świat wokół nich. Uważa, że gry wyobraźni, to świetny poligon do testowania swoich reakcji, emocji, ale też wyostrzania dowcipu i trenowania gawędziarstwa.

Sędziuje jako reprezentatka Pyrkonu – cieszą ją konwentowe incjatywy, które wciągają w hobby nowe osoby – np. pokazują na czym polega RPG ludziom, którzy nigdy nie grali – w trakcie tegorocznego Pyrkonu opiekowała się z ramienia festiwalu RPGowym Uniwersytetem organizowym przez jednego z wystawców.

[/vc_column_text][vc_raw_html]JTNDJTJGdGQlM0UlM0N0ZCUzRQ==[/vc_raw_html][rs_team person_id=”2293″][vc_raw_html]JTNDJTJGdGQlM0UlM0N0ZCUzRQ==[/vc_raw_html][vc_column_text text_size=”10px”]

Rozpoczął swą przygodę z RPG prawie dziewiętnaście lat temu wcielając się w różnorakie postacie, jak i mistrzując od czasu do czasu (niestety grywając nie tak często i nie tak regularnie jakby tego chciał).

Lubi eksperymentować z różnorakimi konwencjami i systemami RPG. Klimat oraz dopieszczoną narrację przedkłada nad skrupulatnością mechaniki.

Zanim opuści ziemski padół, chciałby zagrać / poprowadzić wszystkie systemy WODa.

[/vc_column_text][vc_raw_html el_class=”small_cap”]JTNDJTJGdGQlM0UlM0MlMkZ0ciUzRSUzQ3RyJTNFJTNDdGQlM0U=[/vc_raw_html][rs_team person_id=”2286″][vc_raw_html]JTNDJTJGdGQlM0UlM0N0ZCUzRQ==[/vc_raw_html][vc_column_text text_size=”10px”]

Rocznik 91′. Na co dzień związany ze śląskim fandomem. Wielką czułością pała, poza erpegami, do wszelkich karcianek.

W grach fabularnych potrafi się odnaleźć zarówno w storytellingu, jak i sesjach kostkowych z figurkami i battlemapą. Z chęcią pozna każdy system. Settingiem z którym łączy go niespełniona miłość jest Planescape – po prostu nie może znaleźć nikogo u kogo mógł by zagrać, więc sam przekonuje graczy do tego świata.

Ma już doświadczenie w sędziowaniu dzięki takim konkursom jak Złote Topory czy Złote Kości, które również współorganizował.

[/vc_column_text][vc_raw_html]JTNDJTJGdGQlM0UlM0N0ZCUzRQ==[/vc_raw_html][rs_team person_id=”2288″][vc_raw_html]JTNDJTJGdGQlM0UlM0N0ZCUzRQ==[/vc_raw_html][vc_column_text text_size=”10px”]

Doktorantka na wydziale Neofilologii w instytucie Anglistyki na UW. Pracuje jako narrative designer w firmie CI Games.

Z RPG związana od 17 lat – przede wszystkim w roli MG, ale również jako Gracz. Od 7 lat wychowawca-Mistrz Gry na obozach tematycznych RPG, dzięki czemu nieustannie szlifuje swój warsztat prowadzenia. Aktywny konwentowicz, wielokrotny sędzia w AVAngardowych konkursach na najlepszego Mistrza Gry oraz Gracza i redaktor w serwisie polter.pl. Zakochana we wszelkich settingach i wariacjach związanych z Zewem Cthulhu.

Od 3 lat współtworzy serwis Graj Muzyką, poświęcony muzyce w grach fabularnych, jest współzałożycielem Kolektywu Graj! – aktywnej grupy promującej gry RPG w Polsce.

W wolnych chwilach bawi się w odtwórstwo historyczne. Jest także prezesem amatorskiej anglojęzycznej grupy teatralnej „The Cheerful Hamlets”.

[/vc_column_text][vc_raw_html el_class=”small_cap”]JTNDJTJGdGQlM0UlM0MlMkZ0ciUzRSUzQ3RyJTNFJTNDdGQlM0U=[/vc_raw_html][rs_team person_id=”2259″][vc_raw_html]JTNDJTJGdGQlM0UlM0N0ZCUzRQ==[/vc_raw_html][vc_column_text text_size=”10px”]

Gra w RPG od ‘94 roku. Działa w krakowskich klubach fantastyki sercem pozostając członkiem nieistniejącego już GGFFu.

Wychował się na starej krakowskiej szkole grania. Pomysłodawca konkursu dla drużyn Archipelag. Wieloletni twórca konwentów i warsztatów dla Mistrzów Gry. Od kilku lat jeździ na obozy, krzewiąc RPG wśród kolejnego pokolenia graczy.

Lubi sesje z pomysłem, z akcją i bez przesadnej pompatyczności. Sesje, gdzie gracze mają dużo miejsca do grania i współtworzenia fikcji.

[/vc_column_text][vc_raw_html]JTNDJTJGdGQlM0UlM0N0ZCUzRQ==[/vc_raw_html][rs_team person_id=”2260″][vc_raw_html]JTNDJTJGdGQlM0UlM0N0ZCUzRQ==[/vc_raw_html][vc_column_text text_size=”10px”]

Szef działu RPG serwisu Poltergeist, dawniej redaktor działu RPG Nowej Gildii, magazynów internetowych (Incubus, Inkluz) i papierowych (Gozoku), pisywał do serwisów anglojęzycznych (rpg.net, gamingreport.com).

Mistrz Gry, gracz i recenzent-stachanowiec od z górą ćwierć wieku bezustannie pochłaniający kolejne systemy – przede wszystkim głównego nurtu, ale otwarty też na gry indie.

[/vc_column_text][vc_raw_html el_class=”small_cap”]JTNDJTJGdGQlM0UlM0MlMkZ0ciUzRSUzQ3RyJTNFJTNDdGQlM0U=[/vc_raw_html][rs_team person_id=”2294″][vc_raw_html]JTNDJTJGdGQlM0UlM0N0ZCUzRQ==[/vc_raw_html][vc_column_text text_size=”10px”]

Mistrz Gry z wieloletnim doświadczeniem i ogromną pasją do gier fabularnych.

Po raz kolejny wybrany przez Gdański Klub Fantastyki jako reprezentant.

Jeden z najbardziej aktywnych promotorów RPG w Trójmieście i bardzo aktywny członek klubu. Uwielbia mechanikę wspierającą storytelling.

[/vc_column_text][vc_raw_html]JTNDJTJGdGQlM0UlM0N0ZCUzRQ==[/vc_raw_html][rs_team person_id=”2344″][vc_raw_html]JTNDJTJGdGQlM0UlM0N0ZCUzRQ==[/vc_raw_html][vc_column_text text_size=”10px”]

Psycholog i mistrz gry lubiący łączyć oba swoje zainteresowania, szczególnie przy pracy z młodzieżą. Współpracuje z takimi instytucjami jak SIEMACHA, obozy RPG Twierdza Fantastyki, oraz Krakowska Sieć Fantastyki. Prowadzi sesje od 15 lat, rzadziej pełniąc rolę gracza.

Docenia szczególnie momenty kiedy narrator podąża za ciekawymi pomysłami graczy, wyciąga doniosłe konsekwencje z ich działań, oraz przejmującego udźwiękowienia na sesji.

[/vc_column_text][vc_column_text text_size=”10px”]

Psycholog i mistrz gry lubiący łączyć oba swoje zainteresowania, szczególnie przy pracy z młodzieżą. Współpracuje z takimi instytucjami jak SIEMACHA, obozy RPG Twierdza Fantastyki, oraz Krakowska Sieć Fantastyki. Prowadzi sesje od 15 lat, rzadziej pełniąc rolę gracza.

Docenia szczególnie momenty kiedy narrator podąża za ciekawymi pomysłami graczy, wyciąga doniosłe konsekwencje z ich działań, oraz przejmującego udźwiękowienia na sesji.

[/vc_column_text][vc_raw_html el_class=”small_cap”]JTNDJTJGdGQlM0UlM0MlMkZ0ciUzRSUzQ3RyJTNFJTNDdGQlM0U=[/vc_raw_html][rs_team person_id=”2349″][vc_raw_html]JTNDJTJGdGQlM0UlM0N0ZCUzRQ==[/vc_raw_html][vc_column_text text_size=”10px”]

Z zawodu informatyk z Mordoru. Erpegowiec od nastu lat, popularyzator gier indie w Orient Expressie.

Fan rzeczowych opisów i otwartych fabuł, wróg Jesiennej Gawędy i Wampira.

[/vc_column_text][vc_raw_html]JTNDJTJGdGQlM0UlM0N0ZCUzRQ==[/vc_raw_html][vc_raw_html]JTNDJTJGdGQlM0UlM0N0ZCUzRQ==[/vc_raw_html][vc_raw_html]JTNDJTJGdGQlM0UlM0MlMkZ0ciUzRSUzQyUyRnRhYmxlJTNF[/vc_raw_html][/vc_column][/vc_row]