Lista Sędziów Pucharu Mistrza Mistrzów 2014

Lista sędziów Pucharu Mistrza Mistrzów 2014 na konwencie Polcon

 

 Grzegorz BagińskiGrzegorz Bagiński
(Stowarzyszenie Miłośników Gier i Fantastyki Thorn)

Lat 33, urodzony w Lidzbarku Warmińskim. W gry fabularne gra od 18 lat, od 15 lat jest również Mistrzem Gry. Powiązany ze Stowarzyszeniem Miłośników Gier i fantastyki Thorn. Jest wielkim fanem gier wszelkiej maści (od RPG, poprzez gry bitewne i planszowe, a na karcianych kończąc), dobrego kina oraz teatru.
Prowadzi systemy : L5R 1 i 3 ed., Deadlands Classic i Reloaded, Warhammer 1i 2 ed., Shadowrun 4ed., Neuroshima, Monastyr. Systemy znane od strony gracza: Earthdawn, Zew Cthulhu, Wampir: Maskarada, CP2020, D&D 3ed., Exalted. To jego trzecia edycja PMM’a, w którym bierze udział jako sędzia.

 

Daniel Szary Grabarz ChmnielewskMALEiDaniel „Szary Grabarz” Chmielewski
(Łódzki Klub Miłośników Fantastyki „Kapituła”)

Urodzony w 1993 roku, łodzianin z przypadku. W RPG gra od lat 13 zaś mistrzuje od lat pięciu, w tym od cztery lata w ŁKMF „Kapituła” Grał i prowadził systemy D&D, Warhammer 2ed, Neuroshima. Zaś od strony gracza: Nowy i Stary WoD.
Wielki zwolennik własnych mechanik od dwóch lat pracuje nad własnym systemem RPG. Wyznaje pogląd, że nie ważne co prowadzisz, najważniejszą sprawą jest dobra historia i dobra zabawa dla graczy.

 

Bartek DrausBartosz „Barven” Draus
(Stowarzyszenie Wielosfer)

Rocznik 1989, absolwent Automatyki i Robotyki Politechniki Wrocławskiej, od 6 lat gracz, a od 5 MG, obecnie najczęściej prowadzi, jeśli chodzi o systemu to spory przekrój, w tym sporo indie RPG, poza tym zapalony larpowiec, udziela się też w innych działalnościach okołofantastycznych, założyciel Wrocławskich Plenerów Fantastycznych, aktywny członek stowarzyszenia „Wielosfer”.

 

kaczmarczykMALEKonrad „K8” Kaczmarek (Rawskie Stowarzyszenie Miłośników Gier Fabularnych i Fantastyki „Topory”)

Jeden z założycieli Rawskiego Stowarzyszenia Miłośników Gier Fabularych i Fantastyki „Topory” oraz były członek jego władz. Pomysłodawca wielu inicjatyw Stowarzyszenia m.in. festiwalu Noce Filmowe z Fantastyką. Zaangażowany w organizację wszystkich edycji konwentu Toporiada. Grami fabularnymi fascynuje się od siedemnastu lat, preferując przede wszystkim systemy fantasy (Earthdawn, Warhammer, Monastyr, Kryształy Czasu). Jego postacie często świadczą o dużym talencie komediowym (halfling Bri czy frater Hugo to kreacje znane nie tylko w rawskim środowisku RPG). Od 2009 roku nieprzerwanie w finale konkursu „Złote Topory” w kategorii Najlepszy Gracz, dwukrotny zwycięzca tej kategorii (2006, 2011). W roku 2014 przewodniczący komisji sędziowskiej tego konkursu.

 

Marta Kucik KucinskaMarta “Kucik” Kucińska
(Master-Mind)

Kobieta z Mazur, swoją przygodę z grami fabularnymi zaczęła 10 lat temu, od jakiegoś czasu zachwycona sesjami rozgrywanymi przez wirtualne stoły opiekunka serwisu “Po Prostu Graj”, chętnie sięgająca zarówno po znane systemy jak i gry o których słyszało 2k6 ludzi, zwyciężczyni pierwszej, polskiej edycji “Game Chefa”, aktywna uczestniczka czwartkowych spotkań “Master Minda”, fanka niziołków i futrzastych stworzeń.

 

Pola MikołajczykPola Mikołajczak (Klub Fantastyki „Druga Era”)

Organizatorka Pyrkonu, członkini Drugiej Ery, od 4 lat fanka LARPów i RPGów – okazjonalnie Mistrzyni Gry. Najbardziej lubi gry narracyjne, skupione na opowieści. W grach szuka poruszających emocji i wrażeń, lubi kiedy sesja i gracze ją zaskakują. Jako erpegówka miała styczność z wieloma systemami, ale najbliższe jej są Wolsung, Zew Cthulhu i Changelling, ceni też dopracowane systemy autorskie. Będzie w tym roku po raz pierwszy sędziować na PMMie.

 

Maciej MizerackiMaciej Mizeracki
(Lubelskie Stowarzyszenie Fantastyki „Cytadela Syriusza”)

Humanista z Lublina, który uwierzył, że można robić to co się lubi i z uporem maniaka stara się to realizować. Zapalony gracz we wszystko, co nie ma bliskiego związku ze sportem, jednak pośród karcianek czy planszówek najbliższe są mu gry fabularne i larpy. W erpegi gra i od czasu do czasu prowadzi od lat 15, najbardziej lubi Warhammera, stary Świat Mroku, Legendę 5 Kręgów i rodzimą Klanarchię, lubi skomplikowane i realistyczne mechaniki, skąd bierze się jego awersja do Savage Worlds. Nad epickość i filmowość przedkłada psychologię postaci  oraz dręczące graczy konflikty i wybory. Od kilku lat organizuje spotkania i imprezy poświęcone grom fabularnym w Lublinie, a także jest odpowiedzialny za program RPGowy na Falkonie.

 

Michal MochockiDr Michał Mochocki
(Polskie Towarzystwo Badania Gier)

Współautor 2 ed. Dzikich Pól, wieloletni redaktor działu DP w magazynie „Portal”, autor RPG-owych artykułów i scenariuszy do Wiedźmina, Zewu Cthulhu, Wampira i Neuroshimy (w tym kampanii „Zabić szczura”) publikowanych w „Magii i Mieczu”, „Białym Wilku” i „Kwarcie”. Tłumacz dodatków do 3 ed. Dungeons&Dragons. Juror w konkursie Quentin na najlepszy polski scenariusz RPG.  Jest sekretarzem zarządu Polskiego Towarzystwa Badania Gier, a zajmuje się m.in. badaniem edukacyjnych zastosowań gier fabularnych. Zawodowo – adiunkt na filologii angielskiej Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego i organizator specjalizacji „GAMEDEC – badanie i projektowanie gier” na kierunku „Humanistyka drugiej generacji”, otwartym na UKW w 2013/2014. Tam uczy i srogo egzaminuje z RPG-ów na przedmiocie „Projektowanie gier role-playing”.

 

Jakub NewmanJakub „Yavi” Neumann
(Fundacja Historia Vita, konwent Imladris)

Krakus z rocznika 87, na co dzień zajęty prowadzeniem firmy dostarczającej dostęp do internetów, hostingów i innych takich – w wolnych chwilach MG i gracz z wieloletnim stażem. Swoją przygodę z RPG zaczął, jako samouk, od prowadzenia pierwszej edycji Warhammera gdzieś u schyłku ubiegłego tysiąclecia. Wielbiciel długich form, prowadził i brał udział w kampaniach w WoD (jak każdy nastoletni fan RPG!), a później w ulubione Gasnące Słońca i Warhammera 40k we wszystkich odmianach. Twórca licznych LARPów, miłośnik wszelkiej fantastycznej popkultury i science fiction – potrafi rozpisać funkcjonowanie napędu kosmicznego na serwetce albo rozważać godzinami zawiłości genealogiczne rodu Fëanora. Fandomowo – członek GGFF, współorganizator Imladrisów.

 

marysiaMarysia „Merry” Piątkowska
(POLTERGEIST (polter.pl))
Absolwentka Filologii Angielskiej na UW, obecnie aplikuje na studia doktoranckie tamże. Z RPG związana od 15 lat – przede wszystkim w roli MG, ale również jako Gracz. Dzięki obozom RPG BT Orion, na które jeździ od 11 lat, a od 5 lat w roli wychowawcy-Mistrza Gry nieustannie szlifuje swój warsztat prowadzenia. Aktywny konwentowicz, wielokrotny sędzia w avangardowych konkursach na najlepszego Mistrza Gry oraz Gracza i redaktor w serwisie polter.pl. Od roku prowadzi serwis „Graj Muzyką” poświęcony muzyce w RPG. Zakochana we wszelkich settingach i wariacjach związanych z Zewem Cthulhu, ale prowadzi także Warhammera, Cyberpunka 2020, Poza Czasem, 7th Sea, Dead Landsy, WitchHuntera oraz Yggdrassil. W wolnych chwilach oprowadza wycieczki po Warszawie (również w quasi-larpowym stylu), jest także członkiem amatorskiej grupy teatralnej „The Cheerful Hamlets”. 

 

TomaszPudloTomasz ‚kaduceusz’ Pudło
(Quentin – konkurs na najlepszy scenariusz do gry fabularnej)

Były redaktor działu RPG serwisu Poltergeist, laureat Quentina i PMMa. Na co dzień zakupowiec we wtryskowni tworzyw sztucznych, popołudniami poświęca się pasji grania. W swojej siedemnastoletniej karierze erpegowca poznał wiele systemów, lecz zawsze najbliżej mu było do klimatów fantasy. Dziś najchętniej prowadzi kampanie na swojej mechanice autorskiej – Wstędze. Prowadzi też bloga o swoim graniu pod tytułem punkt K.

 

jaxaMALYKrzysztof ‘Jaxa’ Rudek
(Krakowska Sieć Fantastyki)

Rocznik 81, doświadczony MG z pokaźnym stażem, zaczynający swoją przygode z RPG w połowie lat 90. Wychowany na klasycznej polskiej, jesienno-gawędowej szkole grania ostatnio skłania się w stronę grania przygodowego. Ma na koncie prowadzenie kilkudziesięciu systemów, stroni jednak od nowomodnych systemów mieszczących się na kilkunastu stronach.
Wielbiciel space opery, militarnej fantastyki i klimatów raczej ponurych, nie stroni jednak od zdrowego, przygodowo-epickiego fantasy i sesji-eksperymentów.  Organizator (starych i odrodzonych) Imladrisów i starych Krakonów, specjalizujący się w zarządzaniu blokami związanymi z MG i sesjami. Jako instruktor obozów RPG próbuje zaszczepić żyłkę RPGową następnemu pokoleniu.
Niegdyś przez wiele lat związany z GGFF’em, obecnie współpracuje z Krakowskimi Smokami i Krakowską Siecią Fantastyki.

 

Tomasz ork RudnickiTomasz ‘Ork’ Rudnicki
(Stowarzyszenie Śląski Klub Fantastyki)

Rocznik ’81. Swoją przygodę z grami fabularnymi zaczął 14 lat temu, zarówno jako gracz jak i mistrz gry, choć sam woli określenie „prowadzący”. Ma naturę gawędziarza, dlatego nad mechanikę gry przedkłada fabułę i zaangażowanie graczy w opowieść. Uważa, że nie ma nieciekawych historii, są tylko źle opowiedziane a z kolei dobrze opowiedziana historia to fundament każdej sesji. Prowadził i grał w przeróżne systemy m.in. Świat Mroku, Warhammer, Wiedźmin, Deadlands, Neuroshimę, Mutants & Masterminds. Inspiracji do sesji szuka nierzadko w kinie, na ekranie komputera bądź na kartach komiksów. Absolwent historii Uniwersytetu Śląskiego, związany ze Śląskim Klubem Fantastyki.

 

Piotr Diabel SkorokPiotr ‘Diabeł’ Skorok
(Informator Konwentowy)

Redaktor naczelny Informatora Konwentowego (na urlopie), organizator konwentów, miłośnik retrogamingu, twórca larpów. No i oczywiście fan RPG. W gry fabularne gra od 15 lat, zarówno jako mistrz gry jak i jako gracz. Przez jego ręce przewinęły się dziesiątki systemów, obecnie najbardziej zafascynowany Numenerą. Jest power gamerem i kocha dobre mechaniki, ale najważniejsza na sesji według niego jest dobra zabawa graczy. Jego ulubionym powiedzeniem jest „Diabeł tkwi w szczegółach”.

 

Wiktor ZaborowskiWiktor ‘Chochlik’ Zaborowski
(Polcon 2014)
W RPG gra od 8 roku życia a mistrzuje od 15. Bywalec, prelegent i współtwórca różnych konwentów. Stara się być zawsze uśmiechnięty i w kapeluszu. Zdobywca dwóch statuetek  najlepszego gracza RPG w Polsce w konkursie NeRd. Pasjonat kuglarstwa, gier planszowych, nurkowania i filmu.

 


JAkub ZapalaMALY22Jakub Zapała
(Stowarzyszenie Miłośników Fantastyki Avangarda)
Z wykształcenia prawnik i historyk z sądowym orzeczeniem wykonywania zawodu naukowca. Gra w RPG i prowadzi już prawie 20 lat. Bezczelnie przynajmniej próbował zagrać w niemal wszystko co wyszło dotąd w Polsce oraz więcej niż kilka systemów, które nigdy nie ukazały się nad Wisłą. Wielki fan Legendy Pięciu Kręgów i patologiczny kolekcjoner podręczników. Stały bywalec konwentów mający za sobą po kilkadziesiąt prelekcji i larpów oraz około setki sesji poprowadzonych na takich imprezach. Autor tekstów o RPG (różnej jakości), kilku małych gier oraz spirytus movens projektu Dziedzictwo Imperium, obecnie w odsłonie Dworów Końca Świata. Od lat blisko współpracuje z warszawskim Stowarzyszeniem Avangarda.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *